Porodica Enyaq je sada kompletna. Kao deo ovogodišnjeg Svetskog prvenstva u hokeju na ledu IIHF, Škoda Auto je predstavila sportske verzije Enyaq RS i Enyaq Coupé RS. Oba modela nude sistemsku snagu od 250 kW, pružajući vrhunsko ubrzanje za brend: od 0 do 100 km/h za samo 5,4 sekunde. Takođe, modeli dolaze sa brojnim karakteristika.
Prvi Škoda model koji je usvojio novi dizajnerski stil brenda Modern Solid. Potpuno novi dizajn prednjeg dela s natpisom Škoda i prepoznatljivim Tech-Deck Face, LED Matrix prednjim svetlima i odvažnim prednjim branicima. Svečana premijera čak tri Škoda modela. Otvaranje prvog Škoda salona sa novim vizuelnim elementima na Novom Beogradu. Prisutnima se obratio potpredsednik kompanije Dušan Kostić i najavio novo poglavlje u poslovanju kompanije Autočačak. Skupu se obratila Njegova ekselencija, ambasador Čepke Republike u Srbiji i direktor prodaje u kompaniji Škoda Auto, Luboš Vlček
Škoda je 2022. godine osmislila čitav niz novih proizvoda, inovacija i pametnih rešenja. Osvrnite se na one glavne predstavljene u člancima na Škoda Storyboard-u https://www.skoda-storyboard.com/sr/
Škoda Auto podiže izgled brenda na viši nivo najradikalnijom promenom korporativnog identiteta (CI) u 30 godina. Novi slikovni znak brenda koristiće se za bolji izgled brenda na digitalnim kanalima komunikacije. Slovni znak Škoda koristiće se šire od slikovnog znaka kompanije. Novi identitet brenda Škoda prvo će biti predstavljen u informacionim i komunikacionim materijalima, a zatim će se pojaviti na novim modelima.
ŠKODA AUTO je isporučila 878.200 vozila širom sveta u 2021. uprkos pandemiji COVID-19 i nedostatku poluprovodnika. S gotovo 45.000 isporuka, potpuno električni ENYAQ iV model uspešno je startovao na tržištima. Zahvaljujući novom modelu KUSHAQ, ŠKODA AUTO takođe ostvaruje značajan rast u Indiji. Kompanija očekuje da će se situacija s nabavkom poluprovodnika postupno rešavati u drugoj polovini 2022. godine. Češki proizvođač automobila očekuje pozitivan podsticaj od novih proizvoda, posebno modela ENYAQ COUPÉ iV i redizajniranog modela KAROQ.
Fino podešavanje uspešnog modela: Tri skice dizajna daju prvi utisak o redizajniranoj verziji modela ŠKODA KODIAQ. Veliki SUV, koji je dostupan i kao sedmosed, označio je početak uspešne brend kampanje u 2016. godini. Sada će osveženi izgled i tehnološka poboljšanja redizajniranog modela KODIAQ imati svoju premijeru 13. aprila.
ŠKODA AUTO je kupcima u 2020. isporučila ukupno 1.004.800 vozila, što je sedmu godinu zaredom premašilo milion isporuka. S obzirom na znatan napor izazvan pandemijom COVID-19, ova slika ilustruje delotvornost preduzetih kontramera. Nakon 39-dnevnog gašenja čeških proizvodnih pogona i privremenog kolapsa prodajnih kanala u drugom kvartalu, ŠKODA AUTO je uspela da vratiti poziciju na međunarodnom tržištu već u junu. Uz sveobuhvatne programe ponovnog pokretanja koji efikasno podržavaju zastupništva, ovom postignuću je doprineo i atraktivan i moderan asortiman.
Sektor za tehnički razvoj kompanije ŠKODA AUTO otvorio je novi centar za proizvodnju test vozila i prototipova u Mlada Boleslav. Novi objekat znači da se ova posebna vozila sada mogu u potpunosti proizvoditi pod jednim krovom. Proizvođač automobila koristi najsavremenije tehnologije, poput robotskih stanica i rešenja za virtualnu realnost, kroz čitav proizvodni proces.
ŠKODA kombinuje svoje mobilne usluge u jednu aplikaciju - novu MyŠKODA App. Prethodna ŠKODA OneApp integrisana je u aplikaciju ŠKODA Connect, a sada je aplikacija ŠKODA Connect ugrađena u trenutnu aplikaciju MyŠKODA. Nova aplikacija zadržaće naziv MyŠKODA App i korisnicima nudi pristup svim mobilnim online uslugama ŠKODA Connect. Uz to, pruža sve informacije o njihovom vozilu i mreži ŠKODA servisnih partnera. Prebacivanje je lako svima koji koriste prethodne aplikacije. Nova aplikacija, čiji logotip sadrži elemente ŠKODA dizajnerskog jezika, sada je dostupna na Google Play i App Store.
Ovu godinu su obeležile velike promene na svetskom tržištu. Pad prodaje beleži i ŠKODA, i to pad od 20% kada poredimo vrednosti ostvarene u 2019. godini. Kada govorimo o Srbiji, pad prodaje ŠKODA automobila je nešto veći, i to 35%. Predstavljanje četvrte generacije modela Octavia doprinelo je da se situacija što lakše prebrodi.