Sve vesti
Škoda Auto beleži rast u isporukama
Škoda Auto nastavlja da niže solidne rezultate u godini 130. godišnjice. Škoda Auto je u prva tri tromesečja isporučila ukupno 765.700 vozila (2024: 671.300) kupcima širom sveta. Međugodišnji porast od 14,1% podstaknut je jačom prodajom na ključnim evropskim tržištima i u Indiji, uz najširu i najmoderniju ponudu modela brenda, koja pokriva sve tipove pogonskih sklopova. Kao rezultat toga, češki proizvođač nadmašuje ukupno tržište, ostajući treći najprodavaniji brend u Evropi (EU27+4). Strateški cilj brenda je ostati među tri najtraženija proizvođača automobila u Evropi do 2030. godine.
Enyaq RS ima novi dizajn i opremu
Porodica Enyaq je sada kompletna. Kao deo ovogodišnjeg Svetskog prvenstva u hokeju na ledu IIHF, Škoda Auto je predstavila sportske verzije Enyaq RS i Enyaq Coupé RS. Oba modela nude sistemsku snagu od 250 kW, pružajući vrhunsko ubrzanje za brend: od 0 do 100 km/h za samo 5,4 sekunde. Takođe, modeli dolaze sa brojnim karakteristika.
Tri nova Škoda modela i novi koncept prodajnog salona
Prvi Škoda model koji je usvojio novi dizajnerski stil brenda Modern Solid. Potpuno novi dizajn prednjeg dela s natpisom Škoda i prepoznatljivim Tech-Deck Face, LED Matrix prednjim svetlima i odvažnim prednjim branicima. Svečana premijera čak tri Škoda modela. Otvaranje prvog Škoda salona sa novim vizuelnim elementima na Novom Beogradu. Prisutnima se obratio potpredsednik kompanije Dušan Kostić i najavio novo poglavlje u poslovanju kompanije Autočačak. Skupu se obratila Njegova ekselencija, ambasador Čepke Republike u Srbiji i direktor prodaje u kompaniji Škoda Auto, Luboš Vlček
2022 i putovanje u budućnost
Škoda je 2022. godine osmislila čitav niz novih proizvoda, inovacija i pametnih rešenja. Osvrnite se na one glavne predstavljene u člancima na Škoda Storyboard-u https://www.skoda-storyboard.com/sr/
NOVI ŠKODA BREND IDENTITET
Škoda Auto podiže izgled brenda na viši nivo najradikalnijom promenom korporativnog identiteta (CI) u 30 godina. Novi slikovni znak brenda koristiće se za bolji izgled brenda na digitalnim kanalima komunikacije. Slovni znak Škoda koristiće se šire od slikovnog znaka kompanije. Novi identitet brenda Škoda prvo će biti predstavljen u informacionim i komunikacionim materijalima, a zatim će se pojaviti na novim modelima.
