Spoljne i unutrašnje dimenzije, zapremina prtljažnika.
Škoda Scala sistemi za bezbednost su bez kompromisa. Pored već opisanih bezbednosnih sistema, sledeće karakteristike su dostupne kao standard ili kao opcija:
› Isofix i Top Tether tačke za pričvršćivanje dečjeg sedišta za spoljna sedišta u drugom redu. Isofix je takođe dostupan za suvozačevo sedište.
› Za razliku od tempomata, koji održava podešenu brzinu, limitator brzine omogućava vozaču da putuje bilo kojom brzinom ali ne više od unapred definisane vrednosti.
› ABS sprečava blokiranje točkova tokom naglog kočenja ili pri kočenju na klizavoj površini.
› Povećanjem pritiska kočenja, HBA pomoć pri kočenju pomaže vozačima u situacijama u kojima je neophodno kočenje u nuždi. Ovo može dovesti do značajnog smanjenja potrebnog traga kočenja.
› EBD automatski prilagođava pritisak kočenja i ukupni balans kočenja i sprečava preterano kočenje zadnjih točkova.
› MSR sprečava blokadu pogonskih točkova, do koje može doći kada vozač usporava na glatkoj površini.
› ASR obezbeđuje glatko pokretanje i ubrzanje bez okretanja točkova na klizavoj površini.
› EDL pomaže pri ubrzavanju ili vožnji uzbrdo sa malom vučom ispod jednog od pogonskih točkova.
› TSA radi kada je vozilo opremljeno originalnim uređajem za vuču sa sopstvenom kontrolnom jedinicom. Sistem radi na principu kočenja jednog ili više točkova i istovremenog smanjenja obrtnog momenta motora po potrebi. TSA sistem interveniše i pomaže u stabilizaciji automobila i prikolice.
› XDS+ pomaže vozaču tokom oštrih skretanja i osigurava da se vozilo ponaša neutralno tokom dinamičnog skretanja. Upravljačka elektronika u suštini simulira prisustvo samoblokirajućeg diferencijala kako bi se poboljšala vuča i dinamika vožnje tokom skretanja. Kao rezultat toga, vozilo će skretati mnogo sigurnije i prirodnije.
› Kontrola pritiska u gumama TPM+ obaveštava vozača o pritisku u gumama u svakom trenutku.
› Opciona Hill-Hold Control pomaže vozačima da bezbedno krenu uzbrdo. Sistem se sam aktivira na nagibima od pet stepeni ili više i obezbeđuje lako i bezbedno kretanje uzbrdo bez upotrebe ručne kočnice. Sistem sprečava da se automobil krene unazad ili da se zaustavi.
› Trepćuća kočiona svetla smanjuju rizik od udara pozadi, posebno kada se približavate saobraćajnoj gužvi na autoputu ili pri naglom kočenju ispred neočekivane prepreke.
Sportska kontrola šasije, sistem podesivih amortizera, namenjen je kupcima koji, umesto da se prilagode normalnom podešavanju šasije, žele da sportski amortizeri poboljšaju upravljivost ako se odluče za dinamičniju vožnju u određenim situacijama. Sportska kontrola šasije uvek dolazi sa izborom režima vožnje, koji vam omogućava da izaberete sportski režim šasije.
Normalni režim je dizajniran za svakodnevna putovanja, vožnju po lošim putevima i duga putovanja. Sportski režim menja vešanje tako da amortizeri drže točak pripijen za asfalt koliko god je to moguće. Tvrđe vešanje poboljšava odziv Scale i posebno je pogodno za dobre puteve