This page is a supplementary page of the opening page. Click the button to get back.
Svi detalji koji su Vam potrebni

Škoda Fabia TEHNIČKI PODACI

Dimenzije

 

Bezbednost

Bezbednosne funkcije

U modelu Škoda Fabia se sve radi o bezbednosti bez kompromisa. Pored već opisanih bezbednosnih sistema, sledeće karakteristike su dostupne kao standard ili kao opcija:

Isofix and Top Tether tačke za fiskiranje dečijeg sedišta na zadnjoj klupi. Isofix je tagođe opcija i za prednje sedište suvozača.
›Za razliku od tempomata, koji održava podešenu brzinu, Speed limiter omogućava vozaču da putuje bilo kojom brzinom do, ali ne više od unapred definisane vrednosti.

› ABS sprečava blokiranje točkova tokom naglog kočenja ili pri kočenju na klizavoj površini.

› Povećanjem pritiska kočenja, HBA pomoć pri kočenju pomaže vozačima u situacijama u kojima je neophodno kočenje u nuždi. Ovo može dovesti do značajnog smanjenja potrebnog traga kočenja.

EBD automatski optimizuje pritisak kočenja i ukupni balans kočenja i sprečava prekomerno kočenje zadnjih točkova.

MSR sprečava blokadu pogonskih točkova, do koje može doći kada vozač usporava na glatkoj površini.

ASR obezbeđuje glatko pokretanje i ubrzanje bez proklizavanja točkova na klizavoj površini.

EDL pomaže pri ubrzavanju ili vožnji uzbrdo sa malom vučnom silom ispod jednog od pogonskih točkova.

TSA radi kada je vozilo opremljeno originalnim uređajem za vuču sa sopstvenom kontrolnom jedinicom. Sistem radi na principu kočenja jednog ili više točkova i istovremenog smanjenja obrtnog momenta motora po potrebi. TSA sistem interveniše i pomaže u stabilizaciji automobila i prikolice.

XDS+ pomaže vozaču u oštrim krivinama i osigurava da se vozilo ponaša neutralno tokom dinamičnog skretanja. Upravljačka elektronika u suštini simulira prisustvo samoblokirajućeg diferencijala kako bi poboljšala vuču i dinamiku vožnje tokom skretanja. Kao rezultat, vozilo će skretati mnogo sigurnije i prirodnije nego ranije.

Kontrola pritiska u gumama TPM+ obaveštava vozača o pritisku u gumama u svakom trenutku.

Trepćuća stop svetla smanjuju rizik od udara pozadi, posebno kada se približavate saobraćajnim gužvama na autoputevima ili kada naglo kočite ispred neočekivane prepreke.

Vožnja i upravljanje

Sportsksa šasija

Kod sportske šasije, opruge su drugačije podešene i klirens je smanjen za 15 mm. Niži centar težišta i različite karakteristike vešanja znače da postoji više mogućnosti za dinamičnu vožnju.

Paket za loše puteve

Zaštita šasije može biti dodatno poboljšana zahvaljujući paketu za loše puteve koji uključuje:

› Specifične opruge i vešanje koje podižu šasiju ukupno za 15 mm i povećavajući klirens za 9 mm.

› Ojačani donji poklopac motora pruža dodatnu zaštitu od mehaničkih oštećenja.

Rezervni točak

Standardni komplet za popravku guma može se opciono zameniti:

› čeličnim rezervnim točkom koji štedi prostor

› čeličnim rezervnim točkom pune veličine (samo za točkove od 14” i 15”)