U modelu Škoda Fabia se sve radi o bezbednosti bez kompromisa. Pored već opisanih bezbednosnih sistema, sledeće karakteristike su dostupne kao standard ili kao opcija:
› Isofix and Top Tether tačke za fiskiranje dečijeg sedišta na zadnjoj klupi. Isofix je tagođe opcija i za prednje sedište suvozača.
›Za razliku od tempomata, koji održava podešenu brzinu, Speed limiter omogućava vozaču da putuje bilo kojom brzinom do, ali ne više od unapred definisane vrednosti.
› ABS sprečava blokiranje točkova tokom naglog kočenja ili pri kočenju na klizavoj površini.
› Povećanjem pritiska kočenja, HBA pomoć pri kočenju pomaže vozačima u situacijama u kojima je neophodno kočenje u nuždi. Ovo može dovesti do značajnog smanjenja potrebnog traga kočenja.
› EBD automatski optimizuje pritisak kočenja i ukupni balans kočenja i sprečava prekomerno kočenje zadnjih točkova.
› MSR sprečava blokadu pogonskih točkova, do koje može doći kada vozač usporava na glatkoj površini.
› ASR obezbeđuje glatko pokretanje i ubrzanje bez proklizavanja točkova na klizavoj površini.
› EDL pomaže pri ubrzavanju ili vožnji uzbrdo sa malom vučnom silom ispod jednog od pogonskih točkova.
› TSA radi kada je vozilo opremljeno originalnim uređajem za vuču sa sopstvenom kontrolnom jedinicom. Sistem radi na principu kočenja jednog ili više točkova i istovremenog smanjenja obrtnog momenta motora po potrebi. TSA sistem interveniše i pomaže u stabilizaciji automobila i prikolice.
› XDS+ pomaže vozaču u oštrim krivinama i osigurava da se vozilo ponaša neutralno tokom dinamičnog skretanja. Upravljačka elektronika u suštini simulira prisustvo samoblokirajućeg diferencijala kako bi poboljšala vuču i dinamiku vožnje tokom skretanja. Kao rezultat, vozilo će skretati mnogo sigurnije i prirodnije nego ranije.
› Kontrola pritiska u gumama TPM+ obaveštava vozača o pritisku u gumama u svakom trenutku.
› Trepćuća stop svetla smanjuju rizik od udara pozadi, posebno kada se približavate saobraćajnim gužvama na autoputevima ili kada naglo kočite ispred neočekivane prepreke.
Kod sportske šasije, opruge su drugačije podešene i klirens je smanjen za 15 mm. Niži centar težišta i različite karakteristike vešanja znače da postoji više mogućnosti za dinamičnu vožnju.
Zaštita šasije može biti dodatno poboljšana zahvaljujući paketu za loše puteve koji uključuje:
› Specifične opruge i vešanje koje podižu šasiju ukupno za 15 mm i povećavajući klirens za 9 mm.
› Ojačani donji poklopac motora pruža dodatnu zaštitu od mehaničkih oštećenja.
Standardni komplet za popravku guma može se opciono zameniti:
› čeličnim rezervnim točkom koji štedi prostor
› čeličnim rezervnim točkom pune veličine (samo za točkove od 14” i 15”)