Škoda Enyaq Coupé tehnologija
Režimi vožnje i podesiva šasija
Škoda Enyaq Coupe standardno dolazi sa izbornikom režima vožnje. Postoji 5 ili 6 režima vožnje, u zavisnosti od verzije. Verzija sa pogonom na zadnje točkove nudi sledeći izbor režima: Eco, Comfort, Normal, Sport i Individual. Verzija sa pogonom na sve točkove takođe nudi Traction režim. Vozač može da koristi izbor režima vožnje da kontroliše ne samo reakciju vozila na papučicu gasa, već i raspoloživi obrtni moment, najveću brzinu, efekat servo upravljača i intenzitet klima-uređaja.
U kombinaciji sa opcionom dinamičkom kontrolom šasije (DCC), izabrani režim vožnje će takođe uticati na podešavanja šasije. DCC konstantno procenjuje trenutnu situaciju u vožnji i reaguje podešavanjem amortizera za svaki točak posebno.
Škoda Enyaq Coupé tehnologija
Progresivno upravljanje
Progresivno upravljanje kombinuje dinamičku kontrolu automobila – tako da vozači mogu lakše da manevrišu u gradskim uslovima vožnje.
Škoda Enyaq Coupé tehnologija
Pogon na sva četiri točka
Sa inteligentnim 4×4 sistemom, ovaj Škoda SUV spreman je za svaku nepredviđenu situaciju. Enyaq Coupe je odličan u vožnji po neasfaltiranim putevima i šljunku. Sistem pogona na sva četiri točka ima drugi električni motor na prednjoj osovini, koji isporučuje 80 kW i maksimalni obrtni moment od 162 Nm za pogon prednjih točkova.
Škoda Enyaq Coupé tehnologija
Regeneracija energije i kočenje
Regenerativno kočenje je proces u kome se kinetička energija vozila pretvara u električnu energiju, koja se zatim skladišti u visokonaponskoj bateriji. Automobili sa motorima sa unutrašnjim sagorevanjem pretvaraju kinetičku energiju od trenja između kočionih pločica i kočionih diskova u toplotu, koja se ni na koji način ne koristi i raspršuje se u vazduh. Regenerativno kočenje stoga efikasno koristi energiju i pomaže da se poveća domet Enyaq Coupea delimično punjenjem baterije dok je automobil u pokretu.
Škoda Enyaq Coupé tehnologija
Odaberite veličinu baterije koja Vam odgovara
Ćelije baterije su ugrađene u pod. Ovo snižava težište automobila, što je važno prilikom vožnje u krivinama i za očuvanje maksimalnog prostora za putnike. Dostupne su dve baterije kapaciteta: 63 i 82 kWh. Ovi kapaciteti čine osnovu za nazive verzija vozila – 60, 85 i 85x – i direktno utiču na njegovu snagu i domet. Da bismo sveli na minimum zahteve za baterije, pripremili smo toplotnu pumpu za Enyaq Coupe koja može i da zagreje i ohladi automobil.
Škoda Enyaq Coupé tehnologija
Toplotna pumpa
Opciona Enyaq Coupe toplotna pumpa dovodi do značajnih ušteda električne energije potrebne za zagrevanje i hlađenje unutrašnjosti. Sistem koristi toplotu iz baterije i drugih visokonaponskih komponenti za zagrevanje unutrašnjosti.
Škoda Enyaq Coupé tehnologija
Aerodinamika
Enyaq Coupe je oblikovan tako da postigne vrhunsku aerodinamičku efikasnost. Da bi se povećao domet, vozilo ima različita aerodinamička poboljšanja koja doprinose impresivnom koeficijentu otpora vazduha od 0,225. To uključuje novi prednji deo Modern Solid dizajna, neprekinutu, nižu, jednostavnu površinu Tech-Deck Face maske, glatkiji prelaz između maske i poklopca motora, poboljšane vazdušne zavese, smanjen razmak između hladnjaka i prednjeg branika i nove aerodinamički poboljšane točkove.