Tokom ovih godina, Škoda je proširila i modernizovala svoju paletu modela, uključujući svoj prvi SUV, i poboljšala svoj ukupni dizajn.
Škoda uspostavlja četvrtu dizajnersku seriju, kompaktni Roomster.
Kao peta serija modela, Škoda Yeti ulazi na tržište.
U Parizu je predstavljeno prvo Škoda električno vozilo: koncept Octavia Green E Line.
Sa studijima VisionD i MissionL Škoda lansira novi jezik dizajna i najobimniju modelsku ofanzivu u istoriji kompanije. Škoda predstavlja šestu seriju modela, gradsko vozilo Citigo.
Škoda slavi 14 miliona vozila proizvedenih od 1905. godine, od kojih je 9 miliona proizvedeno od spajanja sa Volksvagenom 1991. Nova kompaktna Škoda Rapid ulazi na tržište kao sedma serija modela. Nakon opsežne rekonstrukcije, Škoda muzej u Mladoj Boleslavi ponovo se otvara.
Proizvedeno je 15-milionito vozilo Škoda, i 11-milioniti motor od početka 1899. Pokrenuta serijska proizvodnja novog modela Škoda Rapid Spaceback.
Škoda Auto pokreće novi motorni centar u Mladoj Boleslavi. Škoda Auto je proizvela i prodala po prvi put u svojoj istoriji milion vozila u jednoj kalendarskoj godini.
Pokrenuta prodaja treće generacije modela Škoda Superb i Škoda Superb Combi. Škoda Auto proslavila je 120 godina od osnivanja i 110 godina od proizvodnje prvog automobila.