Proizvodnja automobila brzo raste. 1907. mala fabrika postaje akcionarsko društvo. Zahvaljujući dobrim poslovnim vezama, automobili iz Mlade Boleslave putuju, između ostalih zemalja, do Novog Zelanda, Rusije, Engleske i Japana.
Osnovano je akcionarsko društvo Laurin & Klement. Uspešan četvorocilindrični L&K tip F je lansiran na tržište. Asortiman kompanije sada se sastoji od devet modela, od malog putničkog automobila sa dva cilindra i četvorocilindričnog trkačkog automobila do transportera i omnibusa. Motor tipa FF konstruisan od dva četvorocilindrična pogona F-modela jedan je od prvih osmocilindraša koji su ikada napravljeni.
Trkačka verzija L&K Tipe-F pobeđuje u svim svojim kategorijama na Semmeringu. Na tržište izlazi prvi mali četvorocilindrični tip G.
Tip S – jednostavan, pouzdan automobil velike serije prodavan je u bezbroj verzija karoserije i motora do 1925.
L&K preuzima fabriku automobila RAF (Reichenberger Automobil Fabrik) u Liberecu. Nakon sticanja koncesije, L&K počinje da proizvodi motore Knight za luksuzne modele.