WLTP U ODNOSU NA NEDC
• oko 50% duže vreme ciklusa • više nego dvostruko rastojanje ciklusa • 131 km / h - veća maksimalna brzina • 47 km / h - veća srednja brzina • polovina vremena praznog hoda
Legenda na mapi:
Zeleno - Evropska unija (28 zemalja)
Svetlo siva - ostale 4 evropske zemlje (Švajcarska, Lihtenštajn, Norveška, Island)
Crna - zemlje kandidati: Turska (wLTP se odnosi na uvezena vozila; za lokalno proizvedena vozila primenjuje se NEDC), Izrael i udaljeni regioni EU (još uvek nejasno): ostrvo Reunion, Martinik, Gvadalupa, Francuska Gvajana, Sveti Martin, Majota
Tamno siva - Delimična primena: Južna Koreja, Japan (WLTP bez faze testnog ciklusa „izuzetno visokog nivoa“), Indija, Kina (samo emisije CO₂, NEDC se koristi za podatke o potrošnji)
• oko 50% duže vreme ciklusa • više nego dvostruko rastojanje ciklusa • 131 km / h - veća maksimalna brzina • 47 km / h - veća srednja brzina • polovina vremena praznog hoda
WLTP zahteva veću ispitnu masu za vozila (15% maksimalnog korisnog tereta vozila).
WLTP uzima u obzir dodatnu opremu, npr. veći točkovi, GPS i spojleri. Ovaj uticaj na CO₂ i potrošnju meri se uticajem koji oprema ima na trenje, aerodinamiku i težinu.