Spoljne i unutrašnje dimenzije, zapremina prtljažnika.
Škoda Elroq je sinonim za bezbednosti bez kompromisa. Pored već opisanih bezbednosnih sistema, sledeće karakteristike su dostupne kao standard ili kao opcija:
› Isofix i Top Tether tačke za pričvršćivanje dečjeg sedišta za spoljna sedišta u drugom redu. Isofik je takođe dostupan za suvozačevo sedište.
› Za razliku od tempomata, koji održava podešenu brzinu, limiter brzine omogućava vozaču da putuje bilo kojom brzinom do, ali ne više od unapred definisane vrednosti.
› ABS sprečava blokiranje točkova tokom naglog kočenja ili pri kočenju na klizavoj površini.
› Povećanjem pritiska kočenja, HBA pomoć pri kočenju pomaže vozačima u situacijama u kojima je neophodno kočenje u nuždi. Ovo može dovesti do značajnog smanjenja potrebnog traga kočenja.
› EBD automatski poboljšava pritisak kočenja i ukupni balans kočenja i sprečava preterano kočenje zadnjih točkova.
› ASR obezbeđuje glatko pokretanje i ubrzanje bez okretanja točkova na klizavoj površini.
› EDL pomaže pri ubrzavanju ili vožnji uzbrdo sa malom vučom silom ispod jednog od pogonskih točkova.
› TSA radi kada je vozilo opremljeno originalnim uređajem za vuču sa sopstvenom kontrolnom jedinicom. Sistem radi na principu kočenja jednog ili više točkova i istovremenog smanjenja obrtnog momenta motora po potrebi. TSA sistem interveniše i pomaže u stabilizaciji automobila i prikolice.
› KSDS+ pomaže vozaču tokom oštrih skretanja i osigurava da se vozilo ponaša neutralno tokom dinamičnog skretanja. Upravljačka elektronika u suštini simulira prisustvo samoblokirajućeg diferencijala kako bi poboljšala vuču i dinamiku vožnje tokom skretanja. Kao rezultat toga, vozilo će skretati mnogo sigurnije i prirodnije.
› Kontrola pritiska u gumama TPM+ obaveštava vozača o pritisku u gumama u svakom trenutku.
› Trepćuća kočiona svetla smanjuju rizik od udara pozadi, posebno kada se približavate saobraćajnim gužvama na autoputevima ili naglom kočenju ispred neočekivane prepreke.
Pogon na sva četiri točka
Elektromotor postavljen na zadnju osovinu može biti dopunjen drugim elektromotorom na prednjoj osovini. Ovo pretvara Elroq u vozilo sa pogonom na sva četiri točka. Pogon 4×4 koristi samo nešto više energije od pogona na zadnje točkove.
Ova dodatna potrošnja energije se uglavnom može pripisati dodatnoj težini prednjeg motora. Ovaj dizajn pogona na sva četiri točka je energetski efikasniji od konvencionalnog sistema sa centralnim međuosovinskim diferencijalom i univerzalnim zglobom.
Pogon na sva četiri točka je dostupan samo sa najvećom baterijom (82 kWh).
Režim vožnje
Za maksimalno uživanje u vožnji, Elroq može biti opremljen sa izborom režima vožnje. Kao takav, automobil nudi nekoliko režima koji menjaju i krutost amortizera i druga podešavanja vozila. Rekonfigurisanje automobila iz udobnog, opuštenog režima u dinamično, sportsko okruženje je jednostavno pritiskom na dugme.
Regenerativno kočenje
Regenerativno kočenje je proces u kome se kinetička energija vozila pretvara u električnu energiju, koja se zatim skladišti u visokonaponskoj bateriji. Zbog toga efikasno koristi energiju i pomaže da se poveća domet električnog vozila delimično punjenjem baterije na putu. Regenerativno kočenje se odvija u različitim situacijama vožnje i ima nekoliko režima koji se mogu promeniti u bilo kom trenutku. Intenzitet sile regenerativnog kočenja vozač može podesiti ručno ili automatski od strane pogonske jedinice automobila.
Progresivno upravljanje
Ova karakteristika omogućava Elroq-u bolje rukovanje i okretnost u krivinama. Progresivno upravljanje menja odnos u zavisnosti od toga koliko je volan okrenut.