This page is a supplementary page of the opening page. Click the button to get back.
Svi podaci koji će Vam trebati

OCTAVIA TEHNIČKI PODACI

Dimenzija vozila

 

Bezbednost

Funkcije bezbednosti

ŠKODA OCTAVIA je oličenje bezbednosi bez kompromisa. Sledeće funkcije su dostupne kao standardna ili opciona oprema:

Isofix i Top tether su sistemi tačaka za fiksiranje dečiijeg sedipta. Isofix je takođe dostupan kao i za prednje suvozačevo sedište.
› Za razliku od tempomata, koji održava zadatu brzinu, Speedlimiter ne dozvoljava vozaču da pređe podešenu maskimalnu brzinu.
ABS onemogućava blokadu točkova u trenucima naglog kočenja ili kočenja na klizavim površinama.
› Povećanjem kočione sile, HBA kočioni asistent pomaže u trenucima naglog kočenja. Ovo rezultira mnogo kraćim kočionim tragom.
EBD automatski podešava i kontroliše pritisak kočenja i na taj način onemogućava suviše oštro kočenje zadnjih točkova.
MSR onemogućava blokadu tokova kada se koči motorom na klizavoj podlozi.
ASR olakšava polazak i startovanje kada se točkovi našu na klizavoj podlozi.
EDL pomaže u trenucima ubrzavanja i na uzbrdici ukliko je jedan od pogonsih točkova na klizavoj podlozi.
TSA je radi kada je vozilo opremljeno originalnom vučnom kukom sa upravljačkom jedinicom. Sistem radi tako što koči jedan ili više točkova i redukuje obrtni moment motora. TSA sistem interveniše i pomaže da se vozilo i prikolica stabilizuju.
› XDS+ pomaže vozaču u oštrim krivinama i čini da se vozilo ponaša neutralno. Elektronski simulra diferencijal da bi poboljšao vozne karakteristike u krivinama. Rezultat je da vozilo mnog bolje prijanja na put.
Kontrola pritiska u gumama TPM+ sve vreme informiše vozača o pritisku u gumama.
› Opciona oprema Hill-Hold Control asistent pomaže prilikom polaženja na uzbrdici. Sistem se aktivira na uzbrdicama većim od pet stepeni i omogućava polaženje bez upotrebe ručne kočnice. Sistem sprečava da vozil krene unazad.
Trepćuće stop svetlo smanjuje rizik od udara odpozadi, pogotovu kada prilazite koloni koja stoji na auto putu ili naglo zakočite.

Vožnja i upravljanje

Pogon na svim točkovima

ŠKODA OCTAVIA je dostupna i sa elektronski kontrolisanim kvačilom. Dva motora, 2.0 TSI/140 kW, 2.0 TDI/110 kW i 2.0 TDI/140 kW, su dostupna sa vrhunskim pogonom na svim točkovima koji garantuju optimalne vozne karakteristike, najviši nivo aktivne bezbednosti i ekonomičnu potrošnju.

Districija obrtnog momenta na sve točkove je automatska i zavisi od uslova vožnje. Idealan raspored snage na zadnju osovinu se kalkuliše u kontrolnoj jedinici. Podešavanje se vrši menjanjem pritiska na lamelu kvačila.

Dinamička kontrola šasije sa sistemom Driving Mode Select

Za maksimalno uživanje u vožnji OCTAVIA može biti opremljena sa sistemom Dynamic Chassis Control sa ugrađenom Driving Mode Select funkcijom. Vozilo nudi nekoliko režima koji menjaju tvrdoću amortizera i druga podešavanja. Na taj način se pritiskom na dugme, vozilo menja po Vašoj želji od komfornog, opštajučeg režima do dinamičnog, sportskog.

Sistem Dynamic Chassis Control neprestano nadzire, procenjuje, odgovara na ponašenje vozača (kočenje, ubrzavanje, menjanje pravca) i prilagođava karakteristike u zavisnosti od podešenog režima za svaki točak posebno.

Sportska šasija

Kraćih opruga i sportski podešenim amortizerima, 15 mm niža sportska šasija nudi izuzetan odgovor na svaku komandu vozača i dinamične vozne karakteristike.

Paket za loše puteve

Šasije sse može dodatno zaštititi pomoću:
› Opciono, podignutom šasijom za 15mm.

› Opcionim Paketom za loše puteve, koji takođe sadrži i drugačije podešene opruge amortizera i zaštitnu ploču zadnje osovine.

Elektronski kontrolisan menjač

OCTAVIA je prvi model ŠKODA sa funkcijom shift-by-wire automatskog menjača. Novi selektor brzina nema mehaničku vezu sa DSG menjačem. Umesto toga, promena brzine se odvija potpuno elektronski.

Progresivno upravljanje

Ova funkcija omogućava bilje upravljanje i držanje u krivinama. Progresivno upravljanje menja odnos u zavisnosti od ugla volana.

Rezervni točak

Standardni komplet za popravku pneumatika opciono može biti zamenjen sa:
› 16" točkom sa čeličnom felnom
› 16" točkom sa čeličnom felnom
› 18" točkom sa čeličnom felnom koji štedi prostor