ŠKODA REZULTATI Prodaje

Škoda Auto je ponovo povećala promet, isporuke kupcima i finansijski rezultat
Škoda Auto je ponovo povećala promet, isporuke kupcima i finansijski rezultat

Škoda Auto je ponovo povećala promet, isporuke kupcima i finansijski rezultat

27. 4. 2018

ŠKODA proizvođač isporučio je 316,700 vozila širom sveta (+ 11,7%). Operativni profit porastao je za 5,3% na 437 miliona evra u istom periodu, dok je prihod od prodaje porastao za 4,9% na 4,5 milijardi evra.

Krenuli smo pravim putem sa Strategijom 2025, a prihod od prodaje kvartalno, isporuke i operativni profit pokazuju da rastemo profitabilno i održivo, kaže direktor Bernard Majer iz ŠKODA Auto Kompanije, dodajući: S obzirom na konstantno velike potražnje za našim vozilima, mi naporno radimo da proširimo naše proizvodne kapacitete . U prvom kvartalu 2018. godine, Škoda Auto je s prihodom od prodaje porastao je za 4,9% na 4.547 milijardi evra (prvi kvartal 2017: 4.334 milijardi evra). Operativni profit porastao je za 5,3% na 437 miliona evra (prvi kvartal 2017: 415 miliona evra); povratak na prodaju trenutno iznosi 9,6%.

Škoda Auto ostvarila je rekordne kvartalne rezultate, uprkos zahtevnom i izazovnom tržišnom okruženju. Pozitivne volumen i miks efekti su osnova za povećanje profitabilnosti ", kaže finansijski direktor, Klaus-Diter Schurmann iz ŠKODE. Zahvaljujući atraktivnim miks modelima, povećana potražnja za našim KODIAK i KAROK modelima i optimalnim troškovima proizvoda, bili smo u mogućnosti da bez problema nastavimo naš profitabilni rast od prošle godine. Dosledan za upravljanje troškovima iefikasnost će nastaviti da bude prioritet u ŠKODA AUTO. "

Pored bestselera Škoda OCTAVIA modela, SUV modeli KODIAK i KAROK su bili među najvećim razlozima rasta. Od januara do marta 2018, Češka proizvođač automobila isporučio je ukupno 105.700 OCTAVIA kupcima širom sveta, 2,6% više nego u istom periodu prethodne godine. Prodaja velikog SUV ŠKODA KODIAK modela povećana je za više od 500% na 38,100 jedinica u prvom kvartalu. Škoda KAROK, koji je lansiran prošle jeseni, takođe doprinosi razvoju pozitivnog rezultata prodaje. ŠKODA je isporučila 17.100 vozila kompaktnog SUV-a između januara i marta. Drugi-najjači model nakon bestselera Škoda OCTAVIE je kompaktan ŠKODA FABIA model. Njene prodajne brojke od 54.600 isporuka u prvom kvartalu ostace na nivou prethodne godine .

ŠKODA Auto strategija za budućnost

U odgovoru na velike promene u automobilskoj industriji, Škoda Auto je formulisala strategiju 2025, sa kojima kompanija namerava da aktivno oblikuje budući razvoj u ključnim oblastima kao što su elektromobilnost, autonomna vožnja i povezivanja. Druge važne oblasti delovanja obuhvataju digitalizaciju proizvoda i procese, ulaska na nova tržišta i proširenje tradicionalnog automobilskog posla da obuhvati različite mobilne usluge. Na ovaj način, Škoda Auto planira da proširi dve dimenzije: pored povećanja prodaje vozila, nove poslovne zone će proširiti kurs rasta.

Sa trenutnih sedam automobila u seriji, Škoda Auto nudi najveći sveobuhvatan portfolio proizvoda u istoriji kompanije . Predstavljajući ŠKODA VISION X studiju na Sajmu automobila u Ženevi, ŠKODA brendu spešno plasira treći model ŠKODA SUV porodice. Pored toga, modernizovani model ŠKODA FABIA FL proslavio je svoju svetsku premijeru i, uz ŠKODA KODIAK LaurinL&C model; novi top model popularne SUV serije je predstavljen javnosti po prvi put. Krajem aprila, Škoda Auto takođe predstavila gradski model SUV ŠKODA KAMIK - razvijen isključivo za svetski najjače jedinstveno tržište, Kinu.

Najnovije vesti

Sve vesti