This page is a supplementary page of the opening page. Click the button to get back.

Get back to the opening page.

Svi podaci koji su Vam potrebni

ŠKODA KODIAQ TEHNIČKI PODACI

Dimenzije


Bezbednost

Speedlimiter

Kao što samo ime kaže, funkcija služi da iz bezbednossnih razloga ograničite maksimalnu brzinu vozila u rasponu do 30 do 210 km/h.

Druge bezbednosne funkcije

ŠKODA KODIAQ ne pravi kompromise što se tiče bezbednosti. Sledeće funkcije su dostupne kao standardna ili opciona oprema:

ABS protiv proklizavanja točkova.

› Povećavajući pritisak kočnica, kočioni asistent pomaže u situacijama kada je potrebno ukočiti na kratkoj udaljenosti.

MSR onemogućava blokadu točkova koje se može dogoditi ukoliko vozač naglo smanji brzinu na klizavoj površini.

ASR omogućava gladak start i ubrzavanje kada točkovi proklizavaju na glatkoj površini.

EDL pomaže pri vožnji uzbrdo smanjenjem trakcije na jednom od točkova.

XDS+ pomaže vozaču u oštrim krivinama tako što raspoređuje prenos na točkovima.

Kontrola pritiska u gumama sve vreme obaveštava vozača o pritisku u gumama.

› Opciona oprema hill-hold control pomaže vozaču da krene uzbrdo na bezbedan način. Sistem se automatski uključuje na nagibima većim od 5 procenata i više i omogućava lako i sigurno polaženje bez upotrebe ručne kočnice. Sistem onemogućava nekontrolisano kretanje vozila unazad ili gašenje motora.

Trepćuće stop svetlo upozorava vozače iza Vas na naglo kočenje i tako smanjuje rizik od udara otpozadi

Prenos

Prenos na sva četiri točka

ŠKODA KODIAQ je dostupna sa najnovijom verzijom elektronski kontrolisanog kvačia. Četiri motora (1.4 TSI/110 kW, 2.0 TSI/132 kW, 2.0 TDI/110 kW i 2.0 TDI/140 kW) su dostupna u kombinaciji sa najmodernijim pogonima na sva četiri točka i garantuju optimalne vozne karakteristike, visok nivo bezbednosti i malu potrošnju.

Distribucija prenosa snage na sva četiri točka se reguliše automatski u zavisnosti od uslova na putu. Idealni prenos snage na zadnju osovinu proračunava upravljačka jedinica a podešavanje se bazira na promeni pritiska u kvačilu.

Zelene tehnologije

Active Cylinder Technology (ACT)

ACT znači da se drugi i treći cilindar mogu priivremeno ugasiti. U režimu rada dva cilindra, motor radi efikasnnije. U zavisnosti od stila vožnje, tehnlogija može smanjiti potrošnju i više od 0.5 l/100 km. ACT se aktivira u rasponu od 1.400 do 4.000 rpm, pri obrtnom momentu između 25 i 100 Nm i pri brzinama do 130 km/h.

Start-Stop sistem

Namena sistema Start-Stop je da ugasi motor kada ne treba da radi što je naročiti praktično u gradskoj vožnji gde primetno snižava potrošnju i štedi životnu sredinu. Start-Stop sistem se aktivira automatski nakon pokretanja motora ali može biti manuelno isključen isključen bilo kada.

Start-Stop sistem
Start-Stop sistem
Korišćenje energije nastale kočenjem

Šta se dešava kada se energija obnavlja? Kinetička energija se pratvara u električnu koja se skladišti u akumulatoru ili se koristi za rad električnnih potrošača. Tokom kočenja motorom, alternator snabdeva potrošače i puni akumulator. Ovim se štedi gorivo koje bi bilo potrošeno u ove svrhe.

Korišćenje energije nastale kočenjem
Korišćenje energije nastale kočenjem
Eko režim vožnje

Jedan o režima vožnje koji se nudi putem sistema Driving Mode Selection je Eko – režim za vozače koji žele da uštede gorivo ali i životnu sredinu.

Preporuka stepena prenosa

Izbor odgovarajućeg stepena prenosa je ključan za uštedu goriva i komfor u vožnji. Niži stepen prenosa autoomatski znači i nižu potrošnju goriva i tiši rad motora. Simbol u gornjem desnom uglu displeja instrument table potvrđuje ili preporučuje odgovarajući stepen prenosa brzine.